"Вітрила Лесиної Долі" ( до 150- річчя від дня народження Лесі Українки)

ДО 150-РІЧЧЯ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає... Леся Українка25 лютого 1871 року народилася Леся Українка (Лариса Косач) – славетна українська письменниця, поетеса і громадський діяч. «Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає...» саме ці слова максимально відкривають людину, жінку, поетесу. І саме ці слова, ніби смужкою проходять і через її життя. Адже все, що випадає на її долю, можливо пройти, прожити, пролетіти, маючи в серці таку сильну жагу до життя. Геній Лесі Українки розкрився перед світом насамперед у високохудожньому звучанні національної ідеї, гарячій любові до рідного краю, яка полягала в обороні прав народу до незалежного національного і державного життя. Поетеса вийшла за межі традиційних тем. ЇЇ творчість охоплювала широке поле світових мотивів, тому стала вагомим художнім здобутком світової культури.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Книжкова виставка "Добровольці - воїни світла"

Хай буде дитинство щасливим усіх дітей світу!