Всесвітній день здоров'я

"Доброго здоров'я!" - так часто вітаються люди один з одним, а коли прощаються  кажуть - "Бажаємо здоров'я!", тобто бажають здоров'я і навіть не замислюються скільки сенсу закладено в цих словах. Здоров'я - це найцінніше, що є у людей, воно не повино стати розкішшю для обраних. Для втілення в життя принципу "Здоров'я для всіх", необхідно щоб у всіх був доступ до якісних послуг охорони здоров'я, що дозволяє дбати про власне здоров'я і здоров'я своїх рідних.
Всесвітній день здоров'я - відзначається 7 квітня щорічно починаючи з 1950 року. В цей день  у 1948 набрав чинності Статут Всесвітньої  організації здоров'я. В наш нелегкий для всієї планети час, ми як ніколи повині дбати про своє здоров'я та своїх рідних.




Сьогодні кожна людина обов'язково повина дбати про своє здоров'я, наприклад, виконувати тіж самі елементарні  правила гігієни, виконувати фізичні вправи, правильно харчуватися, вести здоровий спосіб життя тощо. Літератури про здоров'я дуже багато, ми підібрали для вас деякі книжки, прочитавши які, ви можете почерпнути для себе багато корисного.





Бережіть себе і своїх близьких!






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Книжкова виставка "Добровольці - воїни світла"

Хай буде дитинство щасливим усіх дітей світу!